להוציא לכבוד הקריסטמס כוסות מיוחדות בצבעי החג.
״ארזו״ את המוצר שלכם כמתנה לחג
הדרך הכי טובה להפיץ מוצר או שירות היא מפה לאוזן, אבל אנחנו לוקחים את זה צעד אחד קדימה! הדרך הכי טובה לחשוף אדם חדש למוצר או שירות בתקופת החג זה ל״ארוז״ אותם כמתנה, כלומר, כל מוצר מתאים אצלכם ניתן להציג אותו בפרסומים שלכם כמתנה המושלמת לחג גם ויזואלית וגם בקופירייט, להציע אותו במבצע מיוחד לחג וניתן גם להציע gift card כמתנה לחג.
קחו את ״אריזת״ המתנות צעד אחד קדימה
עם כל הלחץ שמביא החג, האירוח, הבישולים, הניקיונות, לרובנו לא יהיה כוח ללכת להסתובב בחנויות ליום שלם ולשבור את הראש מה לקנות לסבתא, לשכנה או למורה של הילד. אם תכוונו את הפרסום שלכם עם הצעות ספציפיות, תוכלו לגרום לקנייה מהירה ואולי אפילו לתת ללקוחות פתרונות לבעיות שהם לא חשבו בכלל שיש להם. צרו חבילות ייחודיות של מוצרים או שירותים וייעדו אותם למקבל המתנה האולטימטיבי, לדוגמה "חבילת פינוק מושלמת לסבתא", "המתנה האידיאלית למארחים שלכם השנה" ועוד. חברת Dollar shave club לקחה את זה צעד אחד קדימה והציעה ללקוחות שלה לקנות את ערכת הגילוח שלהם מתנה ל-"כל גבר שיש לו פרצוף"!
הכניסו את הקהל שלכם לאווירת החג
החגים הם תקופה בה כל המשפחות מתאספות יחדיו, אפילו אם רובן לא ממש נהנות מזה. אין מה לעשות, אין מנוס מלפרוט על נימי הרגש ולכוון את כל יהבכם השיווקי על תחושת המשפחתיות שאופפת את כולנו. כתבו מסרים שיווקיים, הן בפרסומים והן באתר שמתכתבים עם התקופה ועם הרגש שחבוי בה ואל תפחדו להשתמש במעט מניפולציה. רק תזהרו, אם תקחו את זה רחוק מדי, כנראה שתצרו סרטון קורע-לב כמו שיצרה רשת הסופרמרקטים הגרמנית אדקה.
פנו ישירות אל מועדון הלקוחות שלכם
אם הצלחתם ליצור מועדון לקוחות, כולל מספרי טלפון וכתובות מייל של כל אחד מהם, תוכלו לפנות אליהם ישירות עם הצעה מיוחדת לחג. זו יכולה להיות הטבה שתקפה לימים מסויימים, או אפילו למשל מכירת חג מיוחדת באתר האינטרנט שזמינה רק לחברי מועדון עם קוד קופון. לקוחות אולי גם יעבירו את הקוד, ההטבה או המבצע לחברים
פנקו את הלקוחות לכבוד החג
כאן אתם באמת יכולים להתפרע ולהציע כל מבצע או הטבה ללקוחות שלכם. את המצבעים תוכלו להציע גם בחנות הפיזית (אחוזי הנחה, מתנות מיוחדות ועוד) וגם בחנות און-ליין (משלוח חינם או קופונים לרכישה הבאה). בנוסף, תוכלו גם לערוך תחרויות או הגרלות, כמו שעשתה רשת סטארבאקס העולמית. לכבוד החג היא ערכה הגרלה בה 5 חברי מועדון מאושרים יזכו בקפה ומאפה ליום, למשך כל החיים (30 שנה, ליתר דיוק, אבל זה עדיין המון).