גן העיר המיתולוגי, הטביע חותמו בתחילת שנות ה-80 כמרכז קניות יוצא דופן, חוויתי ואקסקלוסיבי שמשך אליו קהל איכותי ויוקרתי (המי והמי). עם השנים הוקמו מרכזי קניות חדשניים ותדמיתו של גן העיר נשחקה בעיני רבים. הצבנו לפננו אתגר להוביל את גן העיר, להחזיר לו את הרלוונטיות והאטרקטיביות.
במסגרת הליווי השותף פיתחנו אתר חדש, יצקנו תכנים, יזמנו מבצעים, מהלכי קד"מ וחשיפה בקמפיינים פרסומיים לקהלי היעד הרלוונטיים בשטח, בדיגיטל וברשתות החברתיות.