בתחילת דרכו היה "סופר באבא" רשת סופרים שכונתיים הפועלת בת"א ומפוצלת לשני שותפים שנפרדו ופעלו תחת אותו שם. תחילה, גיבשנו את הבידול, פיתחנו שפה וזהות מיתוגית חדשה המעניקה אמירה צרכנית ישירה וחזקה המעמידה את הלקוח במרכז החוויה ומבדלת את הרשת בשוק רווי מתחרים בת"א. בנקודות המכירה יצרנו תתי מותג חדשים שתרמו לחוויה ולפדיון בקופות. בהמשך, באסטרטגיה נכונה ומדויקת התמודדנו עם פרידה משם המותג "סופר באבא" ועברנו לשם חדש "סופר יודה" השומר על הזהות ועיצוב המותג המקורי ומבטיח את אותה חויית הקניה המוכרת ואהובה.