את "האקר יו " רבים מכירים, אך פחות יודעים שהוא מהווה מרכז מוביל בלימודים והשמה במקצועות ההיי טק, וזה היה האתגר שלנו. כבר בתחילת הדרך התגייסנו לזקק את הDNA של המותג, את הבידול הייחודי שלו ומשם את הדרך הנכונה לחשיפתו. את קהל היעד פגשנו בזירה הדיגיטלית ותרגמנו את השיח לאינטראקטיבי, בועט מסקרן ובעיקר מניע לפעולה. בכל מסלולי האוף ליין השכלנו למנף את נקודות המפגש עם קהל היעד החל מימים פתוחים במכללות, הרצאות של מובילי דעת קהל בענף ההיי טק ועד כנסים של חיילים משתחררים. כשהזהות הייתה ברורה והשפה הייתה אחת, כל מה שנשאר היה למצב ולעצב בהתאם את נראות המכללות.